I nybygde, hÞgteknologiske Norsk helsearkiv pÄ Tynset stÄr digitalisering i fokus. Dette er staden der alle norske pasientjournalar skal bli digitalisert. Det nye arkivet blir eit sentralt ledd i vÄrt kollektive helseminne ved at dei eldre, bevaringsverdige pasientarkiva blir gjort tilgjengelege for forskarar og pÄrÞrande.
I staden for Ä reflektere over det teknologiske arbeidet som finn stad her, valde kunstnaren Ä rette sÞkelyset pÄ sjÞlve dokumentasjonen, den som fortel om levd liv.
â Eg var meir opptatt av kva informasjonen eigentleg handlar om. Sjukdommar og dĂžd. Slik kom tanken om Ă„ fĂ„ noko levande inn i bygget, seier Signe Solberg.
«Livet» i Solberg sine installasjonar handlar primÊrt om metalloverflater som endrar seg over tid, og om lyset som blir reflektert i blankt, rustfritt stÄl.
Kunstprosjektet til Norsk helsearkiv har fĂ„tt plass i dei delane av bygget som dei tilsette og besĂžkande oppheld seg i. Verka er montert pĂ„ den monumentale betongveggen i korridoren i fĂžrste etasje â ogsĂ„ godt synleg frĂ„ andre etasje â og i vestibylen. I det 2500 kvadratmeter store bygget er det lagt vekt pĂ„ reine materiale. Tre, betong og vindaugsflater dominerer.
I himlingen i korridoren sÞrger overlys for at det kjem dagslys ned pÄ hovuddelen av den todelte installasjonen Follow Rivers (1). Den bestÄr av 32 patinerte former av koppar i blÄ og grÞne tonar og fire former i blankglÞdd rustfritt stÄl. Formene endrar uttrykk avhengig av kva for Ärstid og tid pÄ dÞgnet ein ser dei. Metallet er patinert over tid slik at det har oppstÄtt ulike valÞrar i farge og struktur. Dei blanke delane fungerer som speglar og reflekterer lyset i rommet.
Den andre delen av installasjonen, Follow Rivers (2), er montert i vestibylen og bestÄr av fire patinerte former i cortenstÄl og tre former i rustfritt stÄl. CortenstÄlet har fÄtt patinaen sin frÄ saltvatn og nedbÞr.
Signe Solberg (f. 1985) har mastergrad fra KunsthÞgskolen i Oslo, (2006-2011) ved fakultet for visuell kunst.  Ho har hatt separatutstillingar ved Vigeland-museet, Galleri Format Oslo og Bomuldsfabriken Kunsthall, og har deltatt pÄ gruppeutstillingar ved mellom anna Galleri F15, Gustavsberg Konsthall, Les Docs i Paris og SÞrlandet Kunstmuseum. Signe Solberg har dessutan produsert eit offentleg kunstprosjekt ved nye Kirkenes sykehus (2017) og er kjÞpt inn av Froland kommune, Bomuldsfabriken Kunsthall og Norges Bank.