Kunstverket består av 4 ulike veggmalerier i nybygget. Kowalski bedriver det man kaller kulturarkeologiske utgravinger og bearbeider materiale fra museer, private arkiv og intervjuer eller annet funnet materiale. Han bruker selskapers logoer og produkter som bakteppe for å utforske temaer som sosial design, sosio-økonomiske endringer og undersøker hvordan media og populærkultur påvirker vår identitet. Dette er arbeider som kommenterer, setter spørsmålstegn ved eller belyser temaer og hendelser i vår samtid. Her bruker han NHHs historie som råmateriale for å speile institusjonens virksomhet på en annerledes og skjev måte. Uttrykket er lett og lekende i et fortellende formspråk som er gjenkjennelig for unge mennesker, samtidig som det kommenterer NHH både historisk og i samtid. I nær dialog med studentene ved NHH tar Hansen et dypdykk ned i fjern og nær studenthistorie og dukker opp med et kunstprosjekt som forhåpentligvis vil skape engasjement, undring – og humor.